Palauttaa politiikan
- esittely
1.1 Ymmärrämme, että haluat toisinaan palauttaa tuotteen
meille.
1.2 Olemme luoneet tämän käytännön, jotta voit palauttaa tuotteita meille vuonna
asianmukaisissa olosuhteissa.
1.3 Tätä käytäntöä sovelletaan kaikkiin asiakkaisiimme heidän asiakkaistaan riippumatta
maantieteellinen sijainti.
1.4 Tätä käytäntöä sovelletaan kaikkiin verkkosivustomme kautta lähetettyihin tilauksiin.
1.5 Tämä asiakirja ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiin, jotka sinulla voi olla a
kuluttajansuoja (kuten kuluttajasopimusten mukaiset oikeudet (tiedot,
Peruutus- ja lisämaksut) määräykset 2013 tai kuluttaja
Oikeudet 2015). - Palautukset
2.1 Jos sinulla ei ole muuta laillista oikeutta palauttaa tuote ja saada hyvitys tai
vaihdat, sinulla on silti oikeus palauttaa tuote meille ja
saada hyvitystä tämän käytännön mukaisesti, jos:
(A) vastaanotamme palautetun tuotteen 30 päivän kuluessa
lähettää tuotteen sinulle. Palautusaikaa voidaan pidentää
joissakin olosuhteissa, kuten syrjäisissä maissa;
(B) palautettu tuote on käyttämätön, alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessaan (
kaikki tiivisteet tai kutistemuovit vahingoittumattomina), joihin on kiinnitetty vielä merkinnät, ja
muuten tilassa, joka antaa meille mahdollisuuden myydä tuotetta uutena;
(C) noudatat tässä käytännössä vahvistettua menettelyä suhteessa
tuotteen palautus; ja
(D) mikään tässä käytännössä esitetyistä poissulkemisista ei ole voimassa. - Palautusmenettely
3.1 Jotta voit käyttää tämän käytännön mukaisia oikeuksiasi, sinun on otettava yhteyttä
saada palautusvaltuutusnumero ja sitten lähettää tuote meille
kansilehdellä, jossa mainitaan kyseinen numero.
3.2 Tämän käytännön mukaisesti palautetut tuotteet on lähetettävä samalla toimituksella
palveluntarjoaja, jota käytämme, osoitteeseen, jonka annamme vastauksemme
palautusilmoitussähköposti, jonka olet toiminut.
3.3 Olet velvollinen maksamaan postituskulut, jotka liittyvät palautukseen
tätä politiikkaa. - Poikkeukset
4.1 Seuraavia tuotetyyppejä ei voida palauttaa tämän käytännön mukaisesti:
(A) mikä tahansa tuote, joka on valmistettu määrittelysi mukaan;
(B) mikä tahansa sinulle räätälöity tai mukautettu tuote; tai
(C) Lahjakortit. - Palautukset
5.1 Palautamme sinulle hinnan, jonka olet maksanut meille mistään
tuotteen, jonka olet palauttanut oikein tämän käytännön mukaisesti.
5.2 Emme hyvitä sinulle alkuperäisiä toimituskuluja
palautettu tuote.
5.3 Emme hyvitä sinulle kustannuksia, jotka aiheutuvat tuotteen palauttamisesta meille.
5.4 Hyvitämme yleensä kaikki sinulta saadut rahat samalla menetelmällä
alun perin käytit ostoksesi maksamiseen.
5.5 Käsittelemme sinulle maksettavan hyvityksen mahdollisimman pian ja joka tapauksessa
30 päivän kuluessa päivästä, jona olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. - Virheellinen palautus
6.1 Jos palautat tuotteen tämän käytännön vastaisesti, etkä ole
mikä tahansa muu laillinen oikeus tuotteen hyvitykseen tai vaihtoon:
(A) emme palauta ostohintaa tai vaihda tuotetta;
(B) voimme säilyttää palautetun tuotteen, kunnes maksat meille tällaisen lisämaksun
summa, jonka voimme veloittaa palautetun tuotteen toimittamisesta uudelleen; ja
(C) jos emme saa tällaisen lisäsumman maksua 14 päivän kuluessa
maksupyynnön esittämisestä voimme tuhota tai hävittää muuten
palautetusta tuotteesta oman harkintamme mukaan ilman minkäänlaista vastuuta
teitä. - Meidän yksityiskohdat
7.1 Tämän sivuston omistaa ja sitä ylläpitää Electric Mobility Limited.
7.2 Päätoimipaikkamme on Flat 510, 5 / F, Wayson Commercial
Rakennus, 28 Connaught Road West, Sheung Wan, Hong Kong.
7.3 Voit ottaa meihin yhteyttä:
(A) postitse edellä mainittuun postiosoitteeseen;
(B) verkkosivustomme yhteydenottolomakkeen avulla; tai
(C) sähköpostitse käyttämällä verkkosivustollamme julkaistua sähköpostiosoitetta.
(D) +386 69 734 379